אביר קארה : אביר קארה נתפס על חם מצביע פעמיים - FXP - לאחר שהנושא נבדק על ידי הייעוץ המשפטי יחד עם מזכירת הכנסת ויעצים שמפטים נוספים וחכ קארה, בנוכחות חלקית של חכ אוחנה ולטובת שמירת טוהר ההצבעה.. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. Tsila cohen שלטון טראמפ חושף נשיא שמשקר בקול לעומת נשיאים שהעמידו פאסון של נשיאים ממלכתיים ששיקרו במצח נחושה. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. כשנשאל מי אשם במשבר הנוכחי ענה קארה:

אני רוצה אנשים פייטרים כמו אביר וכמוכם. להורדת מדריך שפת גוף מתנה: הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. הסוחרים חסמו את רחוב יפו בתל אביב, התנגשויות בין קבוצות. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה.

בין אביר קארה ליחיאל חזן: בחזרה להצבעה הכפולה של 2003
בין אביר קארה ליחיאל חזן: בחזרה להצבעה הכפולה של 2003 from ynet-images1.yit.co.il
מה אנחנו יודעים על אביר קארה. אמיר קארה הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. Последние твиты от abir kara אביר קארה (@abirkara2). אנחנו צריכים לתרגם את הדברים שלנו צעד אחד קדימה. צר לנו שפוליטיקאים ערמומיים משקיעים את שעות. על פי הפרסום, קארה חשש שבידיו של בן הרוש נמצאים חומרים העלולים להביך אותו, ולפגוע בתדמיתו לאחר תגובת מפלגת ימינה לפרסום: בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב.

מייסד אני שולמן אביר קארה:

מייסד אני שולמן אביר קארה: לאחר הפגישה שלו בשבוע שעבר עם ראש הממשלה נתניהו, הערב (ראשון) פורסמו בחדשות 12 הקלטות של אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, שאמר כי הוא יחבור לאחת ממפלגות. אבל מי שמנהיג תנועת מחאה לא צריך רק למחות. בימים הקרובים אודיע על חבירה לבנט או סער. Последние твиты от abir kara אביר קארה (@abirkara2). להורדת מדריך שפת גוף מתנה: מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. אני רוצה אנשים פייטרים כמו אביר וכמוכם. סגן השר, ח״כ אביר קארה הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של ח״כ עידית סילמן והודיע במיידי על טעותו ליו״ר הכנסת על מנת שההצבעה תתוקן. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. אביר קארה, מוביל תנועת השולמנים, מצטרף למפלגת ימינה. היה לי קשה בפגישה הזאת. ראיון של אביר קארה בערוץ הכנסת.

קארה הוסיף כי הוא דרש רשימה של דברים שייכנסו להסכם הקואליציוני, ובנט הסכים לכולם. אביר (אברהם) קארה (נולד ב־27 באוקטובר 1983, כ' בחשוון ה'תשמד) הוא חבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת ימינה, פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה אני שולמן. בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. ראינו ראש הממשלה שמנסה לספר לנו סיפורי הצלחה. לאחר הפגישה שלו בשבוע שעבר עם ראש הממשלה נתניהו, הערב (ראשון) פורסמו בחדשות 12 הקלטות של אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, שאמר כי הוא יחבור לאחת ממפלגות.

האולטימטום של אביר קארה לבנט - ערוץ 7
האולטימטום של אביר קארה לבנט - ערוץ 7 from a7.org
אביר קארה, מייסד אני שולמן. 4,841 likes · 1,666 talking about this. ראיון של אביר קארה בערוץ הכנסת. עזבו אתכם מקארה לרגע, תחשבו איזה סגירת מעגל לבנט: אביר (אברהם) קארה (נולד ב־27 באוקטובר 1983, כ' בחשוון ה'תשמד) הוא חבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת ימינה, פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה אני שולמן. מה אנחנו יודעים על אביר קארה. Abir kara אביר קארה @abirkara2. אבל מי שמנהיג תנועת מחאה לא צריך רק למחות.

אביר קארה, מנהיג תנועת השולמנים, הודיע היום (שלישי) על חבירתו למפלגת ימינה של נפתלי בנט.

בתכנית של אופירה וברקוביץ נחשף כי במהלך התוכנית ניהלת התכתבות עם שר האוצר ישראל כץ. עד כמה פופולרי חיפוש : לפי פעילים מרכזיים בארגון אני פעילים אחרים אמרו מנגד כי המהלך נכון. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. אמיר קארה הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. קיבלנו החלטה להצטרף עם חמישה נציגים למפלגה הגדולה ביותר לדעתי, ולהיטיב כמה שיותר עם העצמאים, מסר קארה לתומכים בו באירוע שנערך בזום. ‏זעם רב בקרב התושבים החרדים בלוד, לאחר שבמהלך השבת חילקו פקחי העירייה דוחות חניה. פעילות הקבוצה התפרסמה עם פרוץ מגיפת הקורונה במאבקה למען זכויותיהם של בעלי העסקים. לאחר שהנושא נבדק על ידי הייעוץ המשפטי יחד עם מזכירת הכנסת ויעצים שמפטים נוספים וחכ קארה, בנוכחות חלקית של חכ אוחנה ולטובת שמירת טוהר ההצבעה. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. אביר קארה, מנהיג תנועת השולמנים, הודיע היום (שלישי) על חבירתו למפלגת ימינה של נפתלי בנט. המצטרף הטרי למפלגת 'ימינה', ראש תנועת העצמאים 'אני שולמן' אביר קארה, הודיע הערב (ב') בתשובה לפניית מגזין קנאביס על תמיכתו בהסדרת שוק קנאביס חוקי בישראל, גם למטרות פנאי. צר לנו שפוליטיקאים ערמומיים משקיעים את שעות.

אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. Kara used his bar mitzvah money to open a flower stall, later expanding the business to several branches. לפי פעילים מרכזיים בארגון אני פעילים אחרים אמרו מנגד כי המהלך נכון. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. אנחנו צריכים לתרגם את הדברים שלנו צעד אחד קדימה.

אביר קארה
אביר קארה from www.srugim.co.il
קיבלנו החלטה להצטרף עם עוד נציגים לרשימת. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. Explore tweets of abir kara אביר קארה @abirkara2 on twitter. ‎מתמודד מטעם ימינה יחד עם נפתלי בנט לראשות הממשלה ומייסד קבוצת אני. הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. מייסד אני שולמן אביר קארה: הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. 72 שנה שלא התייחסו לעצמאים.

לאחר הפגישה שלו בשבוע שעבר עם ראש הממשלה נתניהו, הערב (ראשון) פורסמו בחדשות 12 הקלטות של אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, שאמר כי הוא יחבור לאחת ממפלגות.

המצטרף החדש למפלגת 'ימינה' אביר קארה תומך בלגליזציה מלא מלא לדבריו, בניגוד לחבריו למפלגה שמתנגדים בחלקם בתוקף ובחלקם בזהירות. אביר קארה, מייסד אני שולמן. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. Kara used his bar mitzvah money to open a flower stall, later expanding the business to several branches. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. עד כמה פופולרי חיפוש : עזבו אתכם מקארה לרגע, תחשבו איזה סגירת מעגל לבנט: אני רוצה אנשים פייטרים כמו אביר וכמוכם. אביר קארה נלחם למען הזכות של מאות אלפי עצמאים לפרנס את משפחתם ולהביא לחם הביתה. אף שולמן לא יהיה יותר לבד.גודל התוצאות שנביא, תלוי עכשיו בכוח שיהיה לנו. סגן השר, ח״כ אביר קארה הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של ח״כ עידית סילמן והודיע במיידי על טעותו ליו״ר הכנסת על מנת שההצבעה תתוקן. מה אנחנו יודעים על אביר קארה. בתכנית של אופירה וברקוביץ נחשף כי במהלך התוכנית ניהלת התכתבות עם שר האוצר ישראל כץ.